Aline

sitter här nu och har försökt 100 ggr att ladda upp bilder på min söta Aline, men de tycks inte vilja fungera  =(
skit skit och skit.
vet inte varför de inte går men de kommer bilder så fort jag får igång de..
vart hos mamma idag och sis kom dit, skit ¨kul att träffa henne ju, är ju inte varje dag precis..
ska strax sova jag för jag e trötter, Aline har nyligen somnat iaf.. ska beställa lite bilder tror jag nu iaf.. =)
fina bilder på Aline i gangsdräkt ska de bli förstoring på till mig och mamma mormor och morfar och farmor.
idag har jag jobbat och kommer göra de imorron och på torsdag med sen blir de LEDIGT äntligen jobbar inte fören natten till onsdag sen UNDERBART!!!
Puss hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0