:)

jahapp..
sitter här och ska försöka berätta om min dag då..
städade först, skönt.
sen blev de matlagning till mamma mig och bror.. gött blev de =)
sen for jag till borlänge för att umgås med min Tina :)
skulle käka tacos som jag trodde Tina skulle laga, men icke da, de visade sig vara kaos när jag kom, haha
hon kom och skrattade och tala om att hon glömt att köpa köttfärs, haha, vilken klant hur kan man glömma de när man åker och handlar enbart saker till tacos???
nå ja, de va inte allt, hon berättade sen att hon inte visste hur 17 man HACKAR GURKA, men då bröt jag ihop.
haha, ni skulle sett den skålen med "hackad" gurka, eller va de nu skulle föreställa. tog över de som återstod av hackandet av paprika, tomat och lök sen for vi till affären och tur vi kom på innan vi handlat klart att hon inte köpt nån krydda heller, jaja, de blev gött i slutändan iaf.
hon tappade även pengar i bilen så de hamnade på golvet bak i bilen och bad mig om hjälp att flytta fram stolen så hon skulle nå de, men jag öppnade bara bakdörren så hon skulle fatta att de va enklare så..

nu till min stora förvirring idag, den e fan lika korkad den me, va i gammelgården i borlänge på grabbarna på bruket, de va skoj. tråkigt att de regnade bara eftersom de spelas utomhus..
men men, i pausen iaf, jag och Tina skulle smyga ifrån allt folk en stund iaf, och när vi kommer en bit bort så ser jag en STOR tjur och typ skriker
 "Åhh, vafan, jag trodde de va en riktig tjur"
Tina svarar " men de e ju de"
Jag "nej vafan den e ju uppstoppad"
Tina "nej den e riktig!"
Jag "nej men vafan de ser du väl att den inte rör sig"
och DÅ vrider tjuren lite på huvet och jag fick ge med mig.. haha!! fan va vi garva åt de sen, och mamma med när vi berätta de.
*blondie*
hatar att ha fel och tyvärr så har jag de lite för ofta  :P
ne, bild dax nu da.. ska försöka få till de

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0