Låt

Ja, jag ska börja dagens blogg med en bra låttext, stryker under de som kan förknippas med mig, i olika situationer alltså HAHA


Naken i min säng ligger min karl medans ja e på toa å skiter.
Kliar mig i baken, stoppar mina fingrar under din näsa,
 e du vaken?
iiingen e så fräck som ja, iiingen har sån häck som ja.
Du vaknar genast upp, gapar och skriker kuckeliku som en kåt tupp.
Du hoppar på ett ben, Du säger att ja e äcklig de fattas en gen.
Vaaaaröfr blev du arg på mig?
Jag e, en helt naturlig tjej!!!!

För ja vill KNU KNU KNUFFA dig i sängen.
Ja vill ha KU KU KUL me pängen.
Vill du se min FI FI FINA tatuering?
Ja e, din gummibrud me string.

Ja e en gummibrud, tuttar som står rätt uppe men när jag ligger ner.
Ingen sellulit, inga fel på mig jag e gjord av backulit.
iiingen e så snygg som ja, iiingen e så stygg som ja.
i soffan sitter ja, me handen i min trosa å kan inte sitta still.
Klia mig på ryggen, mellan tårna finns de ludd ta bort de om du vill.
Vaa e ja utan dig? Vaa e du utan mig?

För ja vill KNU KNU KNUFFA dig i sängen.
Ja vill ha KU KU KUL me pängen.
Vill du se min FI FI FINA tatuering?
Ja e, din gummibrud me string.

För ja vill KNU KNU KNUFFA dig i sängen.
Ja vill ha KU KU KUL me pängen.
Vill du se min FI FI FINA tatuering?
Ja e, din gummibrud me string.

Ja e, din gummibrud me string!!!!


Helt kunglig låt ju.. faan att de inte va jag som skrev den bara, hehe.
Nog om de, nu sitter jag här och ska strax sova, upp tidigt imorron ju.
Men e ledig ända till måndag nu så de e skönt :)
ska ungås massor med min underbara ängel ju.

Gjort idag da? Jo jag har jobbat 10.15-16.30
åkte å hämtade upp mamma å for till blge, kupolen å shoppade, ÄNTLIGEN ett par nya jeans, de va på tiden, hehe
sen hem å nattade Aline å så kom tina, plockade lite med mina pärlor, nu har jag äntligen fått ordning på alla pysselsaker.

Sagt upp mig idag åxå, enda utvägen för har inte barnvakt på nätter och som jag mår på de stället e helt oacceptabelt!!!
men men, snart e de historia å jag hittar ett nytt BRA jobb.
Puss å natti!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0