Livet

Ja, jag funderar ofta över de, och sånt liv jag har nu har jag nog bara drömt om.
Jag har helt underbara vänner Tinaorna är  dom som SKA ta åt sig mest.
För att inte tala om min familj som jag älskar så himla mkt.
Mamma: Världens bästa mamma som alltid finns för mig och ställer upp
Pappa: Älskar dig med, utan dig hade jag inte fått en så bra uppväxt som jag haft.
Annelie: Min UNDERBARA Sis, älskar dig de vet du!
Jimmy: Stora lillebror som är bra att ha
Linus: Lilla lillebror som är super bra han med.
Å mormor och morfar och farmor är jag också glad att dom finns,
ska bli så mysigt och kul att åka med mormor till Göteborg den 6'e till 7'e September.
Ska dit till läkaren å så ska vi ju hitta på massa skoj där, Liseberg bland annat :)
Å får ju inte glömma min underbara ALINE som är mitt liv!! Mitt eget kött och blod.

Lite bilder på dessa viktiga människor ska jag lägga in nu åxå!



Jag är tacksam för det jag har, och kommer säkert få mer att vara tacksam över i framtiden.
De kan ju bara bli bättre eller?

Igår hade jag en plockdag hemma, sen framåt kvällen kom Tina S över å vi lyssna på massa musik och drack ett glad vin.
gott gott å så kul.
Idag kommer min andra Tinis till Djurås åxå så jag hoppas på att få lite tid med henne.
Annars i helgen så ska jag umgås med Jonas och min aline.
Halsen har börjat göra ont igen åxå, SKIIT!!!
men snart blir de nog en lösning på de med, ska in på Gastroskopi i September till Örebro.
Antagligen kommer mina ständiga halsinfektioner av att jag har problem med halsbränna och
sura uppstötningar så.
Precis hemkommen från tandläkaren nu.. FYY FAAN säger jag.
aldrig med jag ska gå till just henne!
Förra gången hon lagade en tand på mig så fick jag AP ONT efteråt, fick laga om dagen efter hios en annan,
men då blev de en provisorisk fyllning så kärringen fick lov att göra om de efter 2 månader igen.
Nu när jag kom dit så tänkte hon laga samma tand IGEN!! Kärringen hade GLÖMT att fylla i i journalen att den tanden var klar.. tur jag inte är dement för då hade jag kanske inte kommit ihåg att den tanden var avklarad så hon hade lagat den igen helt i onödan.
Aja, idag var de då jobbigt, tre bedövningar och de gjorde ändå piss ont så jag grät, undrar om hon ens vet va hon håller på med.. men med tanke på hennes namn som inte ens går att uttala eller läsa så kan man ju fundera.. nej tandläkarbyte blir de till nästa undersökning om ca 1 år..
Nu ska jag ta mammas stavar som jag precis hämtat och gå runt sjön har jag tänkt..
Puss Hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0