Ont

har fortfarande ont i mandleden sen igår.
jag blev getingstucken för första gången i mitt liv igår å JÄVLAR va ont de gjorde och för att inte tala om efteråt :(
stog bara och höll i vagnen så blev jag stucken på handleden, på undersidan där man har så tunn och känslig hud :(
å va jag svällde upp, fick lov att uppsöka ambulansen som fanns på plats där och badda med nå grejs som sved.
va fortfarande svullen när jag la mig igår kväll men nu är de borta, fast jag har ont som bara den fortfarande.
aja. nu vet jag iaf att jag är lite allergisk mot dom små fanskapen.

dax att göra sig klar nu så vi kan åka och kolla på barnensdags tåget, de tycker nog aline är skoj.
puss hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0