Shopping med brou

japp de blev en heldag i borlänge med lillebror idag.. han shoppade lite nytt till skolstarten.. helt sjukt han flyttar den 23'e ända till Bräcke
långt ju. minsta lillebror, helt ofattbart ju.
snart kommer de väl en lapp om att jag ska gå i pension åxå, haha!!
nej da.
ska äta lite nu strax å sen sova iaf, kan behövas känner jag, helt slut och ska ju försöka orka med insjön imorron å ju.
hoppas vi får fint väder imorron så jag får vara lite sommarkladd för en gångs skull..
trött på regn nu faktiskt, den lilla sol som vart har ju bara kollat fram när jag jobbat,
kan ju iofs bero på att jag jobbar jämt nästan, nu har de äntligen blivit lugnt bara ett jobb att sköta, så skönt  =)

Nu ska jag äta sen sussa..
puss å natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0