Skallebank

ja, jag sitter nu här med skallebank.
dagen har vart som följer, vakna, kom iväg till Insjön i skaplig tid, blev kvar i nästan 3 timmar, åkte hem och sov med Aline 1,5 timme, sen kom Tina och vi gjorde lite mat :)
de e så kul att laga mat när man har matgäster.
Sen åt vi efterrätt och gick hem till Anna, där stanna vi ca 40 minuter sen kom Aline på att hon ville hem och sova.. så nu sover hon och jag ska väl göra samma sak jag med strax.
fan sitter och funderar på de här med att "dejta" jag vet ju inte riktigt vad de är. men alltså kan man träffa flera samtidigt? om man inte har sex och inte känner varann så kallas de väl inte dejt?? eller? kan nån vara så snäll och tala om de för mig, förklara lite var gränserna går osv.
alltså allt grundar i att jag träffa en kille i torsdags som jag aldrig sett förut och vi umgicks i 2 timmar typ satt på skrubben i blge och han tog nån öl och jag blev trött och skulle hem, men de ändrades på resans gång och jag åkte hem till Anders och umgicks, en kompis, men när den här killen jag träffade fick reda på de (han hade sett att jag vart in å skrivit på natten då jag kom hem) så blev han typ grinig och sa "de e nog inte så bra att dejta flera samtigt" men alltså, jag vet inte var dejtandet kom in i denna situation??
och en man inte känner ska väl inte bry sig i om man åkte hem eller inte??
snälla.. förklara mina fel för mig någon..
Puss // Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0