Hänt den senaste tiden

jaja, lite dålig på att skriva ju.
i torsdags tror jag de va som jag fick upp min fina ute gran, med 200 lampor i och fina blåa bollar neranför. suuper fin är den.. klart finast i djurås iaf. Tack Tina för hjälpen med den. och eftersom de blir lite gran spill från den så passade jag och tina på att göra fina kransar efteråt, vilket jag inte kommer göra om, stickigt och tog oss tre timmar, de va inget pyssel som mitt tålamod höll för, de håller för mkt men inte för de där.. å skitigt blev de inne åxå.. BLÄÄ!!
fredagen åkte jag hem till matthias en vända efter jobbet och sen blev de vin med min andra Tina, vi satt här och delade på en vinare, sen fick vi mat hos hennes mamma och hennes gubbe och sen tog vi en vända förbi pappa och drack en öl med honom och tina provade hans Whisky sorter, vilket hon tyckte va skoj.
Lördagen blev de att städa, fara runt och inte veta nånting typ, sen hämtade jag aline fram åt kvällen och vi tillbringade kvällen hemma med kramar.
Söndagen blev de rida, en vild ridtur kan jag lova.. :P men är så bra så hästen lyckades inte få sin vilja igenom och jag satt kvar på ryggen.. hihi
hela veckan har bestått av jobb jobb jobb, å så blir de fram till jul, först då kan jag pusta lite, idag kom jimmy hit och fikade före vi begav oss till älvudden för att kolla på aline som lucia, dagis + dagmammorna hade lucia tåg där, kallt men såå mysigt och fint...
nu ska jag plocka ihop lite sen äta och ta medicin och sen sova..
lägger in lite bilder från idag, fikat med bror Jimmy och lucia..

Natti Natti
Nine LuciaBror JimmyNiine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0