Helgen som varit

helgen har bestått av bak i mammas ugn i fredags, sen klädde jag och lillebror Linus ut Aline till en söt liten nalle.
och igår bakade vi pizza i stenugnen hos mamma, SUPER GOTT!!
kan ju nästan skola om mig till pizza bagare nu ju, va så duktig ju.
va ju ett helt gäng som bakade, lägger in en bild på min bror linus fina pizza
och aline som nalle.
baka pizza gjorde ju även mamma, lena, totte, mathilda, jeppe mormor och morfar, morbror tommy fick njuta av en pizza han med fast han bar in massa hyllor medans vi bakade, pappa fick även han en pizza når han kom hem, alla lika nöjda.
men måste bara tala om vilken hejjere totte va på att baka ärtbröd, och när han gräddade så hade han 6-7 kakor inne SAMTIDIGT, my good!! jag klarar 4 på sin höjd och då har jag då bakat många fler år än han,.. shit alltså.. *avis*
en riktig hejjare på de måste jag säga han e den jag sett med flest kakor i ugnen iaf, och då har jag vart med sen jag var liten då vi bakat hemma hos farmor innan vi fick fart på den ugnen i mamma och pappas källare.
jaja
nog om de, helgen har varit lugn, väntade på Tina fredag-lördag-söndag men hon varken hörde av sig eller kom.. så snällt när man säger att man ska komma, men men,, drar en stor suck av besvikelse..
snart kommer andra Tina iaf och säger hej och hämtar nyckel så hon kan hämta hem aline imorron efter dagis vid 17 och vänta på mig som slutar 18.30 och då blir de bara hem och hämta aline för att skjutsa henne till sin pappa. får se hur länge hon blir där, men till söndag är de väl sagt iaf, men jag har talat om att jag kan ha henne över helgen ifall de blir för länge.
aja.. nu ska jag diska innan tina kommer..

Puss Hej

Nallen Nine
Linus pizza

Kommentarer
Postat av: fia

hahaha..vad söt aline är i björndräkt!!!

2007-12-05 @ 08:44:43
URL: http://www.sozzi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0