Önskelista

*Digitalkamera
*Tvättmaskin
*Pengar
*Kärlek

ja du, den va inte lång den inte.. de står inte i någon specifik ordning.

Klippt av mig håret åxå, IGEN  :P haha, kommer nog aldrig spara ut de som de känns nu.. e ju sååå skönt med kort hår, hihi
och nu e de nog näst intill kortare än förra gången,.
like it!

skjutsat aline till sin pappa nu på kvällen när jag kom från jobbet och vilken ångest kan jag LOVA, skit jobbigt att vara själv till på söndag :(
men men, jobbar ju sånna tider så de inte går ihop med dagis så fick lov..
uscha mig!
nu e de huvevärk som fan i min skalle så ska duscha och sen sova för att orka vara på jobbet pigg och fräsch vid 06.30 imorron..
puuuhh!!

Natti natti!!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0