Skönt med jobb

ja.. heltid nu, helt underbart, men tråkigt med så lite tid tillsammans med aline
så jag ska vara såå ego om henne nu i veckan den lilla tid jag e ledig..
kommer inte blir nå data har jag en känsla av, sen åker hon till sin pappa på fredag igen, och kommer hem söndag och åker dit på julaftons eftermidda igen.
å så hem på juldagen och då får vi tid för varann eftersom de e röda dagar där omkring och dagisen inte har öppet så får inge jobb då..
men de ska bara bli skönt..
å fått tag i ett hus idag att hyra om jag vill.. men vet inte än för måste räkna på om jag tjänar på de eller inte.
vi får se hur jag gör.
vill ju ha nå billigare än den här lägenheten, men de e inte de lättaste när man inte vill flytta utanför djurås och en omnejd på 2 km typ

vill just nu bara träffa en gos att flytta ihop med och få de bra tillsammans med, men de e tyvärr omöjligt verkar de som.  =(

nu ska jag göra mig klar och krypa ner vid aline..
Puss Hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0