Bak-dag

japp, största delen av dagen har gått ut på bakning
i mammas källare i stenugnen har vi bakat ärtbröd, så underbart gott ju.
jag och Louise är ett bra team, medans Aline och Rebecca roar sig med mamma vilket dom tyckte va väldans skoj, Aline älskar verkligen Becca.
imorron skulle de igentligen blivit utgång för första gången på aplänge, men ändrades eftersom jag fick ha aline hemma och ingen barnvakt så vi har bestämt oss för att åka skoter imorron jag och mitt lilla troll, ska bli skoj att de hur hon reagerar på det, hon har ju inte åkt förut men nån gång lär ju bli den första  =O)
när jag va ut med Tobias för snart två år sen så mötte vi en familj som bestod av två vuxna och två barn och den minsta lär ju vart som aline är nu skulle jag tro och han/hon satt framför pappa och sov så.. haha

ne.. nu ska jag sova.. har städat enmassa i alines rum nu på kvällen och packat ner massa leksaker och mjukisdjur eftersom de blir julklappar som ksa få plats med.. alltså jag fattar inte aline är ju bara 2,5 år och hennes rum e överfullt med leksaker. vette 17 hur de ska sluta om de fortsätter som de gjort fram till nu.. får flytta till större lägenhet och ge henne 2 rum kanske  :P haha
nejda..
nu e de natti..!!
 Puss

Föresten, har kommit på att jag HEMSKT gärna vill ha en digitalkamera ju, så jag får in lite bilder här men men, har inte råd.. :( nån som har en billig till salu kanske?? enda kravet är att man ska kunna ta svartvita bilder åxå.. :D

å så måste jag klaga på min mage lite med.. TRÖTT PÅ DE HÄR NU!! vill bli bra och sluta med kortison :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0