Bäst

Ja du Medda du e fan bra du.. HAHA.
Läste maddes blogg precis och hon har fan lyckats bättre än mig med jobbsökandet  :P

"Va på arbetsintervju igår, Manpower i Falun, gick inget vidare. Blev lite problem när jag inte inte visste vad det var för jobb jag sökt. - Hur kommer det sej att du sökte just det här jobbet? - Ja, vad säger man.. ööö, jo, jag passar på alla jobb? Neee, blev helt fel.."
 
fan va bra va??

ne.. nu ska jag nog fixa lite käk snart och vila min mage som inte mår så jätte bra idag.. men men..
Kupolen blev de idag da.. fan va folk de var, undra hur mkt folk de kommer vara när jag ska dit och julhandla lite da.. men men, e typ bara Alines saker som kommer ta lite tid, eller kommer dom gå snabbast?? ähh, jag vet inte


Bye bye!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0