Dagis

ja. funderar faktiskt på att skola om mig till förskolelärare eller fritidspedagog, trivs ju riktigt bra inom de, men om jag gör de så kommer jag ju säkerligen aldrig plugga till barnmorska som jag vill, skulle söka in den här hösten va de tänkt men jag hade inte betyd som skulle räcka och de känns inte så lockande att sätta sig i skolbänken och plugga upp de kurser jag faktiskt klarat av och till och med fått VG i de som jag skulle behöva plugga upp isf..
jobbigt..
men ska kolla runt lite inom barnomsorg å lärare tror jag..
kan va skoj som 17 ju och folk behöves de ju överallt inom de och utan utbildning så är de ju svårt att få en fast tjänst..
men vi får se hur jag gör, ska ta mig till studievägledaren på fredag eller måndag..

Idag har vi bakat lusse katter hemma hos mamma, MUMMS!!!

Nu e de natti natti så jag orkar jobba imorron och slipper vara så trötter..

Puss Hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0