håhåjaja

då har snart en helg gått igen da, usch va tiden går fort..
i fredags så kom Sofia hit och vi drack vin och hade super trevligt.
massa prat om allt och inget, gud va man babblar av vin  ;P
blev en flarra var iaf innan hennes mamma kom och hämtade henne
de lär göras om oftare!
va ju trotts allt ca ett år sen vi träffades kom vi fram till, hon har ju en bäbis på 3 månader som jag inte sett än.. *pinsamt*
men men, vi ska ta oss dit jag och aline nån dag så hon får leka med Alva och den lilla Johan.

Annars har de inte hänt så mkt denna helg, spelade lite kort hemma hos Tommy och Mirre igår kväll med mamma och pappa.

Just nu så väntar vi på att min morbror ska ringa så vi kan åka dit och aline får leka lite med Rebecka som hon tjatat om så mkt nu sen sist.

dammsugit och vattnat blommorna nu och ska väl titta lite på TV medans vi inväntar samtalet.

Bädda rent ska jag fan göra nu innan jag gör nå annat iaf.

För övrigt så vet jag inte hur jag mår just nu, är såå himla trött på ensamheten, alltså de att få dela livets goda med någon, nån att hålla om när de e dax att sova å nån som tröstar när de behövs, nån att skratta tillsammans med, ja, en kärlek i livet utöver aline, aline är mitt underbara lilla troll som jag älskar över allt annat men nog finns de ett tomrum iaf, som jag vill fylla ut, men hur ska de gå till? hur träffar man någon? krogen känns inte som rätt ställe direkt och jag är ju aldrig ut...
nån med förslag??

Puss hej

Kommentarer
Postat av: Hanna

Ha en fortsatt bra söndag (:

2007-11-11 @ 14:54:27
URL: http://alltomhanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0