Blondin

"Hej Berit"
Hej Ken
"ska vi knulla?"
Okej
"kom da"

Jag e en dum blondin, ständigt kåt och fiiin!!
Vill du ha mig? Så får du ta mig
Bröst och silicon, jag står där som ett fåån
Kom och ta mig, åh jag vill ha dig

"go och smutta, rakad mutta"

Jag e en dum blondin, ständigt kåt och fiiin!!
Vill du ha mig? Så får du ta mig
Bröst och silicon, jag står där som ett fåån
Kom och ta mig, åh jag vill ha dig

Jag e snygg, jag e blond, jag vill se dig i stånd
Stå på huk, vila kuk, kom och ta mig

"är du våt, jag e kåt, ska vi sjunga en låt? Ja jag ber, vill ha mer, jag har stake"

Lika stor, som min broor?
Bättre än du troor

Jag e en dum blondin, ständigt kåt och fiiin!!
Vill du ha mig? Så får du ta mig
Bröst och silicon, jag står där som ett fåån
Kom och ta mig, åh jag vill ha dig

"ja vill ha dig, jag ska ta dig"

ahahahhh yeeeayy

"ja vill ha dig, jag ska ta dig"

OOoooOoooOOoo

"ja vill ha dig, jag ska ta dig"

ahahahhh yeeeayy

"ja vill ha dig, jag ska ta dig"

OOoooOoooOOoo


Upp och ner, vill ha mer, jag vill riida min hingst
stå på knä, säger BÄ, visa baken

"Får jag ta dig där bak? ja vill visa en sak 
står på knä säger YÄ, in med staken"

Lika stor, som mion broor?
Bättre än du tror

"ja vill ha dig, jag ska ta dig"

ahahahhh yeeeayy

"ja vill ha dig, jag ska ta dig"

OOoooOoooOOoo

"ja vill ha dig, jag ska ta dig"

ahahahhh yeeeayy

"ja vill ha dig, jag ska ta dig"

OOoooOoooOOoo

Jag e en dum blondin, ständigt kåt och fiiin!!
Vill du ha mig? Så får du ta mig
Bröst och silicon, jag står där som ett fåån
Kom och ta mig, åh jag vill ha dig

Jag e en dum blondin, ständigt kåt och fiiin!!
Vill du ha mig? Så får du ta mig
Bröst och silicon, jag står där som ett fåån
Kom och ta mig, åh jag vill ha dig


"ja vill ha dig, jag ska ta dig"

ahahahhh yeeeayy

"ja vill ha dig, jag ska ta dig"

OOoooOoooOOoo


"ja vill ha dig, jag ska ta dig"

ahahahhh yeeeayy

"ja vill ha dig, jag ska ta dig"

OOoooOoooOOoo

Åh vi har de så sköönt, NEE, fan nu tog batterierna slut!!!



Men moget Sofia, varför skrev du ner den texten??
Svar: jag vet inte jag har tråkigt och dricker öl i väntar på Tina och Magnus, haha
Men kan du texten utantill?
Svar: nej jag skrev och stoppade låten,

Jag vet jag är inte normal, men jag erkänner iaf, gör du de??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0