Dagen som gått...

dagen började med att en snygg kille kommer och plingar på dörren,
Sofia går upp och ska kolla vem de är, då är de en kille typ 27.30 år som ska in och fixa min fläkt, PINSAMT i min ill rosa snygga morgonrock, vet inte va ajg ska ta mig till under tiden så jag ställer mig och diskar, HAHA!!
han kommer tillbaka imorgon och sätter dit fläkten igen.. då ska den inte låta illa mer äntligen!
är på jobbet när han kommer så de blir inge pinsamheter då iaf..

ska jobba på dagis imorron, göra kväll här strax så jag och Aline tar sig upp, Aline e ju ingen morgonpigg flicka :P
skönt de när man e ledig

Aline ska ta kort på dagis imorron med
Igår kom min underbara Tina (grannen) in med en tavla som hon ritat, och snacka om att den var fin!!! såå jäävla duktig är hon, lägger in en bild på de hon ritat men tog den med mobilen så den e ju MYCKET finare i verkligheten!
Se och njut!!!! Tack Tina du är underbar de vet du ;)

den ska ramas in fort som 17 och måste upp på väggen så alla får se fina bilden på sockerflickan min!!!
Tinas bild

Idag har jag iaf hunnit med att städa och tvätta!!!! UNDERBART!!!
ledig helg blir de som jag bara ska tillbringa i soffan som jag känner nu, blir då att vila upp mig kan jag lova för nästa vecka blir de fullt ös med 41 timmar som dagisfröken så.. hehe!!

Nu ska jag tappa upp ett mysigt bad till mig och min sockerflicka..

Övningskör ju med Tina nu så hon ska få sitt körkort snart, de går super bra ju.. Kämpa på bruden!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0