Jobb

jaha.. vet inte varför riktigt, men jobba får jag inte i hemtjänsten iaf tydligen, dålig ursäkt från chefen, att jag inte bemöter pensionärerna på "rätt sätt".
ok, då var min följdfråga, hur kan jag ha fått jobba då i flera år utan att ingen sagt nå tidigare?
"ja de e väl inte så lätt att klaga på folk da kanske" fick jag som svar..
men vafan 5 år och de inte sagt nå?
ähh.. säker på att de är nå annat men vad?
de skulle jag vilja veta, men finns väl ingen sån ärlig människa som kan tala om de för mig. har mina misstankar mot en person som jag inte kommer överrens med där, men kan EN person påverka så mkt da?
från att ha ringt hela tiden och jagat en för att man ska jobba till att bli helt tyst och inte ens kunna tala om för en att man inte kommer få jobba mer.. fega jävla människor!!!!
nee.. flytta från kommun kanske, men var? och klarar jag mig helt själv utan barnhjälp och så?

hmm.. skit liv

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0