Kommande helgen

ja.. inga storartade planer, hade väl hoppats på jobba men ser inte ut att dyka upp något,
aline är ju inte riktigt 100 så vart hemma den här veckan med henne. jobbade dock några timmar idag i Mockfjärd iaf och de gick inte så bra för Aline på dagis tyvärr, men men, sånt som händer.
imorgon ska hon till sin pappa iaf och jag beger mig då till Mockfjärd för att spendera kvällen/natten med Matthias, blir väl film eller nå skulle jag tro, på lördag blir de att umgås med Mia iaf, ska bli skönt att få en "tjej-kväll" och få ventilera lite, men känner att jag är i bristande tillstånd så de kommer nog lite tårar men de har  jag väntat på lääänge nu så jag blir av med lite "tyngd"
känns som allt går emot mig just nu och vem har jag att vända mig till? ingen känns de som.
har ju grannen Tina men vet att hon har så mkt sjäklv nu så vill inte lasta på henne mer tankar.
har ju andra Tina med men finns inte så mkt till kontakt oss emellan för hon har så fullt upp,
å så Mia da, henne har jag ju och alltd lika skönt att träffa henne, de blir då inte en tyst minut kan jag lova!!
SKÖNT!!!
och jobbsökandet har inte gått bra, tappat glöden känns de som, blir inte kul att tala om min dåliga ansträngning imorgon på arb.förm. men men, kan inte ligga på topp varje vecka.
å så ligger de mkt i att jag inte vill flytta, klarar mig inte helt sjäkv med tanke på Aline och tider och så...
aja, de blir nog bra.
Ne, nu lär jag krypa ner i sängen om jag ska få någon sömn för så trött som jag varit idag tänker jag INTE vara imorgon med.
ska träffa anna asp och hennes två små imorgon, är ju 2 år sen jag träffa henne sist så de ska bli såå kul, men får inte tag i henne nu för att planera tid men men, får fixa de imorron. Puss å GoNatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0