Nervös

jahapp.. sitter nu här och inväntar att klockan ska bli ca 11.30 för då ska jag åka till leksand på anställningsintervju, är lite nervös faktiskt, men jag borde inte behöva vara de.
aja, bara att hålla tummarna för att jag inte får tunghäfta där.
men de ska nog gå bra.. får bara inte glömma betyg och meriterna.

jaha, ska försöka kratta lite idag med, tråkigt men ett måste, hela gården e ju FULL av löv, trotts att jag krattade igår med ju, men de verkar aldrig ta slut, och bort måste ju löven för annars blir de ingen fin gräsmatta till kommande sommaren, och de vill vi ju ha. hehe
funderar på att lassa på massa löv på släpkärran, men vette 17 var jag ska göra av dom sen, min kära bror får nog snällt ställa upp och köra iväg de nånstans, vågar inte köra släp själv, nog för jag gjort de förr men inte behövt backa å krångla då ju, hehe.

nu ska jag göra mig i ordning, brukar ju inte göra de så ofta annars så, hehe.
smink är en ansträngning från min sida som mina vänner kanske vet, men vafan ska jag hålla på å fixa mig för när jag blir älskad som jag är?

Puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0