Pyssel

ja, dagen startade med sovmorron, men vaknade klarvaken vid 8 bara för de, så gick upp och åt en god frukost, hoppade i duschen och grejjade sen jobba 11-16
efter jobbet blev de Matthias en snabbis sen apoteket och sen Matthias igen en stund, va skoj för de va längesen vi sågs.
Åkte hem vid 19.30 typ, gick till Tina och kidnappade hem henne som pysselsällskap, vad åstadkom vi da?
Jo Tina en ram, jag en skylt och dekopage på en varsin kruka.
Mitt i pysslandet knackar de på dörren och jag hör "hallå, de e din fyllekajja till granne" haha, blev full i skratt för jag har ingen fyllekajja till granne, men de visade sig vara grannen med lite vin i magen som ville ha hjälp och hämta hem en bil från ok så vi följde med henne och hennes vännina till OKQ8 och hämtade den och nu är de strax natti.
Tina har gått hem och jag ska äta kvällsmat och sen krypa ner och myyyysa med en kudde  :P

Imorron blir de iaf marknad med Madde och Alfred och sen lite övningskörning med Tina skulle jag tro och chaffis åt Broouu Linus antar jag.. =)
Mysigt med bror hemma nu när mamma och pappa är ute och far LÅÅÅNGT bort,
är lite ovan att vara utan dom fast jag är "vuxen"
ähh, jag blir aldrig vuxen nog för att låta bli att umgås med mina kära föräldrar och de är jag STOLT över, jag älskar dom så.

Natti Natti nu....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0