SJUKA VÄRLD

håller på och planerar och kollar efter lite julklappar, HELT SJUKT.
söker man på dockor tex så kommer de till 98% upp BRATZ, helt sjukt ju
va e de för jävla förebild för barnen da? ett spacklat jävla luder med stora pattar och superslim midja, är de vad vi vill att våra barn ska växa upp till??
inte konstigt att barn mår dåligt!!
I Alines händer kommer de då aldrig nån jäävla brats iaf, de klagades på att barbie inte passade som barns förebild, och så dyker BRATZen upp, smalare mer spacklade och med utmanande kläder, barbie är ju iaf en söt tjej. och bratz är ju faan överallt, var ska man leta för att köpa andra saker än de?? tips nån??

blir en jul med killeksaker tror jag nog, mkt lättare att hitta om man vill undvika bratz!

är mkt upprörd över hur jag blivit behandlad åxå när de gäller soc osv, va ju en utredning för drygt ett år sen och de spårade faan ur helt!!!!
vafan ska andra folk få veta HELA mitt liv för?? även vad jag pratat med min psykolog om har dom jävlarna skickat vidare..
aldrig mer ska jag öppna min käft för nån, nu ligger massa saker framför ögonen på nån jag inte vill att de ska göra de, de e saker jag inte ens pratat med mina närmsta vänner om.. känns verkligen PISS!!!!!!
när tillåtelse gavs för att ta reda på sakerna så var ju situationen annorlunda och ingen skulle få ta del av de ju.. men bara för man fixar gemensam vårdnad EFTER de så skickar dom även till alines pappa.. SKIT KUL!!!!

och så e jag lessen för att jag och Tina glider ifrån varann med.. kändes inte som vi kände varann när hon va hit sist, kändes skumt.. men men, hoppas de bara var tillfälligt, men med tanke på att vi inte ens pratar längre för hon e så upptagen så blir de väl lätt så da antar jag.. tråkigt ju, vi som fick en sån underbar relation under sommaren...

tråkigt när aline är sjuk ju, jag som verkligen behöver jobba =( får ju inget för att vara hemma från jobbet när jag bara är timvikarie ju.. kommer ligga back som faan!!!! å så är de jul snart ju.. *suck*

Flytta vill jag med, men de kan jag inte för finns ju inge dagis nånstans och får ju inte köa före man flyttar, sjukt!
vill ha en billigare lägenhet, de här går ju inte knappt, sjukt dyrt iaf nu när värmen lär vridas upp. vill ha en lägenhet med varmhyra!!!!
hmm... *leta leta*




 


Kommentarer
Postat av: Angelica

Måste hålla med dig om Bratz-dockorna. Hars tört mig på dem sen jag såg dem för första gången. Usch, barn ska vara barn och leka med leksaker och inte med någon
docka som ser ut som ett....ja =). Det enda vi kan göra för att visa att vi inte accepterar detta är att inte köpa dockorna/leksakerna. Om vi är nog många som tycker likadant så blir det ingen säljar-succe.**Angelica

2007-10-18 @ 19:45:59
URL: http://angelica86nilsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0