Skolfröken

Japp.. en dag som skolfröken i en stökig 2-3 klass avklarad..
var kaos ett tag men jag vet att jag gjorde mitt bästa och jag är nöjd med min dag, va ju en speciell person som var problem och de va ju inte ovanligt sa dom andra lärarna så.
jag är nöjd, men nervös var jag ju, matte, engelska, svenska, idrott, musik, ja, allt på en dag och har ju inte varit i en lågstadieklass sen jag själv gick där och de kommer man ju inte ihåg på samma vis ju.
men, Sofia är nöjd och de e de viktigaste, vet att jag inte kunde gjort de bättre för att ha noll erfarenhet och ingen inskolning.
Nästa vecka blir de dagisfröken i Mockfjärd.. måndag till fredag, SPÄNNANDE..
=)

Nu blir de att koka välling och natta mig och Aline snart, jag e helt dö kan jag lova!!!!

ska snart börja rida med.. de ska bli så underbart kul att komma igång med de igen, tack Liselotte. behöver tid för mig själv och rensa tankarna.

Inatt åker mamma och pappa till Arlanda och vid 9 imorron bitti går deras flyg till USA, 3 veckor, jag e inte ett dugg avis jag lovar. kommer bli tomt här hemma tur jag får jobba iaf, blev lite känslosamt att säga hejdå idag när man e van att ses dagligen, men de ska nog gå bra, hoppas bara dom får tur med väder och allt.. hehe

Puss Hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0