Varför??

ja, varför ska man ljuga om vissa saker för sina vänner?
blir så less, vet inte hur många ggr du fått mina tårar att rinna nu.
för många och nu ska jag faan se till att de va sista gången iaf jag lovar.
trött på att vara nån som duger sålänge de inte finns nån annan där.

nog om de.. måste bara tacka min underbara Tina som alltid finns där för mig, du är helt underbar men de vet du ju redan!

vette 17 va jag ska skriva mer nu, kan ju inte komma på något som vanligt.
Saknade min andra Tina idag som sa hon skulle komma men som inte dök upp, ringde men inge svar *suck*
hade jag inte vart lessen över vissa andra saker nu så hade jag nog blivit de över att de inte blir som man sagt ju. men orka.....

Aline somnade tidigt idag sååå skönt!!
hon vägrar äta nu för tiden med, vette 17 varför, hon äter tydligen inte på dagis heller, om de inte blir ändring på de snart så vette 17 hur jag ska få henne att vilja ha nå, inget alls som duger ju, fick i henne gröt nu på kvällen iaf så de va ju bra.
Börjat rida har jag gjort nu iaf. Jätte kul och en helmysig häst är de. Så skönt att komma ut och göra något som jag själv njuter nå fruktansvärt mkt av.
ahh.. nu ska jag nog kolla en film och sova jag med, antar att jag har en morgonpigg Aline imorron, ska ta oss ut på en lååång promenad imorron och rensa hjärnan från onödigt skrot.

Bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0