Badat

ja.. dagen gick ut på bad på AquaNova med Aline och Sis. skit kul men jag har ingen ork alls tyvärr...
medicinen tar nog mina krafter totalt, nu ska jag sova iaf så jag tar mig upp ifall de blir jobba imorron..
Natti där ute i världen!!


MOTTO:
Sluta oroa er för celluliter, åderbråck, rynkor prostatan och andra
jävligheter!!!
Låt oss leva efter mottot:
Att livet ska INTE vara en resa ner mot graven med målsättningen att
anlända säkert i en attraktiv och välbevarad kropp!
Utan snarare en sladdning in från sidan, med chokladkakan i en hand och
vinet i den andra, med en kropp som blivit ordentligt använd, för att
inte säga fullständigt utsliten
samtidigt som man skriker: "WOO HOOO Vilken jävla åktur!!!"

Kommentarer
Postat av: Lisi

Hejsan Sofia!Jag håller helt med dig om det sista du skrev!Det gör nog alla som fött barn!=)
Ha´det så bra och krya på dig!//Lisi

2007-10-02 @ 14:00:21
URL: http://stoltnyblivenmamma.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0