Falun

ja.. nu e jag i falun på lasarettet, kom in igår för jag hade sån hög feber å fruktansvärt ont i magen..
efter prover och röntgen så visar de sig att jag har Crohns (http://crohns.se/)
hoppas på att de går bra att äta imorron när jag får göra de iaf.. krämen som jag fick äta idag rann bara rakt igenom iaf  =(
jobbigt.. men mamma pappa å Aline va hit idag iaf och mamma och aline kommer ju imorron med som tur är.. skönt de. Jimmy (lillebror) ligger på samma avd han med för Ulcerös colit som åxå är en kronisk tarmsjukdom.. jobbigt.. men han fick fåklart åka hem idag och komma tillbaka imorron bara för de.. men de e han värd för han har ju vart här i typ en vecka stackarn..
sönder stucken e jag åxå, bara att hoppas på att de inte behövs fler venprover nu..
men men, sånt är livet.. å vad man blir känslig efter 9 timmar på akuten på en hård brits da.. faan va jag gråtit igår kväll alltså.. va så skönt att få komma till avd 23 och lägga sig i en mjuksäng och vila riktigt även fast de var överbelagt och jag fick sova på läkarexpeditionen men surrande dtorer.. nu ligger jag i en litet "fack" i korridoren som dom kallar för smygen  :P haha
jag är en SMYGARE! hihi
nej.. nu ska jag vila en sväng.. sova lite så tiden går lite fortare.. Kram hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0