Gråter

ja.. de gör jag för ingenting nu mera haha
helt sjukt,
jag och aline kollade på saltkråkan igår.
började böla bara för att malin träffade peter så gulligt ju.. å till råga på allt så kom ju westerman och tala om att Båtsman ska ha rivit hand lammunge och då bröt jag ihop igen, aline kollade på mig och sa "mamma lessen??"
å förklara de för ett barn da.. hmm, när pelle sedan hittade sin kanin jocke död och de sades att de var båtsman som även gjorde de och att han inte kunde få leva mer då var de totalt kört igen...
ojj ojj, tjorvens pappa kom och tog båtsman i koppel och tog med honokm och gevär ut i skogen och man hörde en smäll, då kom tårarna igen, men så kom båtsman springande utan koppel och då kom mina tårar än en gång..faan va illa, jag är precis som när jag var gravid i mitt känsliga humör.. gråter till saltkråkan även fast man vet hur allt går, RIKTIGT ILLA!!! haha

jaja, sen kom Tina på kvällen iaf, skönt och träffa henne, vi satt ute en stund och så kollar tina bort mot sopstationen och säger
 Tina: "kolla vad är de där? de e ju en ekorre :D"
Sofia: "va? var då?" frågar jag
Tina: "men där borta ser du inte?"
Sofia: "öhh, nej jag ser inte, eller jo nu ser jag men de e ju en katt"
Tina: "NEJ de är ingen KATT, NONONO"
Tina: "gå dit å kolla du"
Sofia: "glöm de, gå du"
Tina går och kommer närmre
Hon bryter ihop och säger "haha, de e ju Svärker"
de visade sig alltså vara min katt som satt där på räcket, haha, kul var de

ne, nu ska jag städa lite innan de blir att bege sig till borlänge.
Puss Hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0