Hemma och landat

ja.. kom hem på torsdag kväll.. städade lite, och även börjat övningsköra med tina, de går faktiskt skit bra när hon håller sin koncentration på de hon ska och inte stressar  :P
jaha.. så igår eftermiddag ringde en läkare och tala om att dom kollat på mina röntgenbilder ännu en gån och hittat en förkalkad cysta på min vänstra njure åxå, va nu de innebär, de skulle kollas upp igen iaf så..
suck.. när får man bli glad å nyheter att glädjas åt da?
blir bara en massa bakslag hela tiden...
undra vad jag ska äta idag da? har ju sååååå mkt att välja på, näringsdrycker, BLÄÄÄ!!!! 
nu ska jag klä på mig.. kanske åka å bada idag tänkte jag..
med aline alltså :D
Kram hej

Kommentarer
Postat av: Gunnar

Man har också upptäckt en förkalkad cysta på min ena njure, så jag undrar vad man gjorde med dig?

2007-11-22 @ 23:19:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0