Idag

har jag gjort idag da??
ja jag har städat å bytt gardiner hela dagen.. möblerat om har jag gjort åxå.
sista städningen tar jag imorron.
nu ska jag så på tv.
Har även försökt ringa Tina HELA dagen idag men utan svar.. snacka om att jag har varit orolig,
hon sa hon skulle ringa igår efter Sabinas fall strax efter 22 men ingen Tina ringde, jag blev orolig men tänkte att hon fick fullt upp för de va ju nån galamiddag eller nå hon skulle på åxå,
men så har jag försökt nå henne hela dagen idag men hon har inte svarat eller så har hon inte haft mobilen på..
ont i magen har jag haft för jag vet att hon cyklar själv i borlänge vilket jag INTE uppskattar, och så har hon ju en granne som e bra jävla obehaglig åxå. men så vid 18.30 kom de ett sms om att hon var i Stockholm på musikal så de va ju skönt.. men visste inte att hon skulle dit så jag har varit orolig helt i onödan kan man säga.. :(

blä.. nu ska jag se på lite TV och dricka lite cola iaf innan de blir dax för sängen..

imorron ska jag hämta aline åxå.. saknar henne fast de bara är ett par dagar hon är borta, snacka om inget liv utan barn för min del..
Kraam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0