Intelligens

Tillhör du de människor som anser att det är viktigt att de du umgås med / den du är tillsammans med är intellektuell, har egna åsikter och värderingar och kan framföra och formulera dessa på ett emotionellt begåvat sätt (EQ)?

ja faktiskt så gör jag de.. vill gärna kunna diskutera med mina vänner om ditt och datt... och dom ska ha sina åsikter och vara säker på sin sak.. och INTE ge efter för att jag inte tycker lika, utan stå på sig och säga "så här är de från min synvinkel!"
jag har mina åsikter och dom står jag för..
de jag kan brusa upp mkt på de är om de kommer diskussioner om
- Abort (vilket jag är emot)
- Invandrarpolitik

blev bara två nu men finns massor som e "skoj" att diskutera.
aja, nu ska jag och Aline se på bollibompa..
sen kl. 20 blir de Dokument inifrån som idag handlar om en tjej på 19 år som ska göra abort.. de ska bli  intressant men jag har  på känn att jag kommer brusa upp då jag fått för mig att de är en blåst brud som kommer göra en abort helt utan acceptabla argument för det.. får se om jag har rätt.. enda tillåtna till abort från min sida är medicinska skäl, graviditet vid våldtäckt och incest!!!!  INGET annat...
aja.. have a nice after noon!!!
har du andra åsikter om abort så lämna en kommentar. . :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0