Låst mig

ja, känns som jag har låst mig i ett "göra ingenting-läge" får inte fingrarna ur till att göra nånting alls  =(
men idag ska jag bannimej dammsuga och byta gardiner.

pusslet som jag och Tina började på har blivit liggandes, de första på 500 biltar fick jag ju ihop på bara 3,5-4 timmar men här med 1000 bitar han knapps ramen blitt klar på. hmm. de gick ju inte att få ihop ramen så är nog därför...
nu ska jag iaf klä på mig å sen börja med dagens mål (hmm, lätt att säga)

har även kommit på att jag måste sluta med mitt sätt att skriva, jag lägger ju till smajlisar överallt, kom på mig att de var för mycket av dom igår då jag skickade in en jobbansökan och även då skrev in smajlisar, ILLA!!!!! tur jag kom på mig själv och tog bort dom, å på msn e jag ju HELT hopplös, ful ovana!!!! Sluta med de Sofia!!!
Vet ju själv hur irriterande de är att prata med någon som missbrukar smajlisar.

va hem till Linnea igår, skönt att träffa henne, de är de varje gång, synd att de går så långt mellan gångerna bara..
hoppas tina kommer till Djurås idag, annars om hon e ledig så ska jag bannimej åka dit tror jag, sova där kanske, ska ju ändå hämta aline imorron i borlänge så.

Ne.. nu ska jag inte sitta fast här mer, på torsdag kommer mitt internet åxå, de här mobila skiten loggar ju ut hela tiden as jobbigt...!!!!

aja, kram å hej!!

Bara min!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0