Varför??

varför kan jag inte bara gå vidare och glömma?
kommer ju vara singel resten av livet om jag håller på som jag gör nu..
de som sitter å gnager i huvet är allt skit jag vart med om med killar som jag trott älskat mig men som visat sig vara idioter allihop, D som slog så fort han drack, T som sa "jag älskar dig" men i själva verkat var med mig i hemlighet för omvärlden och hade andra samtidigt.. JÄVLA APOR.. de är ju dom enda "stadiga" jag haft.. :(
vet iaf nu att jag ALDRIG mer kommer prata med nån och öppna mig som jag gjorde för T och hoppades att få ärlighet tillbaka för att lära mig lite på någon igen, jag litade på honom.. men vad gjorde han med de????!!!! han trampade på det och förstörde de totalt.. han va ju bara med mig för att vara snäll.. så ALDRIG mer ska jag berätta för någon hur jag känner/mår för vill inte ha nån som är med mig bara för jag ska vara "glad"
bättre att hålla käften..
finns en till sak som gnager.. och de tänker jag inte skriva om här men de är en sak som varade i ca 2 timmar, och de gör så jäävla ont, kan inte gå ute utan att se mig om. TACK!!!!

nej.. ingen kommer in i mitt liv mer! punkt slut!!!!!

förlåt mina älskade vänner för jag är som jag är..!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0