Bert Karlsson

ja.. va på en föreläsning med Bert Karlsson idag, va faktiskt roligare än jag hade förväntat mig..
Han var för jävla rolig att lyssna på faktiskt. Men kan inte med hans sätt att vara, hans prat, de är bara han som gäller, han som ka och vet allt på denna jord. Han är bäst, han var först med dittan och dattan och blabla..
men de visste jag ju redan att han var sån så blev inte förvånad över de. Men förvånades skarpt av hans sätt att kunna skoja sig fram och få med allt folk, till och med mig som faktiskt avskyr hans typ av personlighet.



Och så blev det årets premiäråk i fina bilen idag nu åxå.. faan va jag längtar till sommaren nu!!!!!
Satte liksom fart i mig redan förra helgen när jag såg alla mysbilar i Leksand.. Underbart!!!
image58

Kommentarer
Postat av: Junitjej

Snygg bil!

2008-04-24 @ 20:34:36
URL: http://junitjej.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0