Dagen som den varit

Dagens händelser:
*07.00 klockan ringde
*07.20 Gick upp
*08.40 Lämnade Aline på dagis
*Var på klippan fram till 11.45
*hämtade Aline
*In på konsum och köpte frön + plantjord
*12.30 hem till mamma och pappa och hämtade spade och kratta
*13.15 Körde igång ute med att rensa ogräs, sen vände jag på all jord, vattnade och sen på med ny fräsch jord, och dit med massa frön. Sen blev de att vattna massor.
(tog ut min lilla cd-spelare och kräma på Brolles senaste skiva för att arbetat skulle bli roligare)
Aline hjälpte mig massor med.
*15.00 Klar med allt, in i badet med mig och Aline
*16.30 år mat.
*18.00 fick besök
*full fart ute på gräsmattan i solen fram till 20.00 då besöket åkte hem och det blev dax att gå in och natta Aline som somnade efter 2 minuter i sängen.
*20.35 ringe jag till Fia pratade fram till 21.00 då det blev dax att se på Barnmorskorna..

Kreativ och underbar dag  :D

Nu blir de natti natti för mig med.. fick hem ett tråkigt brev idag, att jag aldrig ska få glädjas nån längre tid..
*suck*
men men. natti nu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0