Igår

vilken underbar kväll!!!
dansade med än jag igentligen orkade.. buggade massor fast jag inte kan..
men faan så kul!!
Och kvällen avslutades ju med Brolle!! Stod längst fram och fick in nån enstaka bra bild.
Och tårarna sprutade!!
inte bara lite tårögd utan dom rann och rann och rann.. helt sjukt.
GAAHHH!!!
Nu mina kära vänner så vet nu vad jag önskar mig när jag fyller år  i Maj..
Allt vad de gäller brolle vill jag ha  :P
haha
men inte nån tröja med honom på eller nånting att sätta på väggarna..
Men biljett till hans uppträdanden skulle inte vara helt fel..
Och heller inte skivor..
Eller att han kommer och dricker ett glas vin med mig  :P haha
ne, nu ska jag sluta drömma och gå för att hämta Aline, lägger in nåra bilder från igår..

image54
     image56

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0