LYCKA!!!!

Super lycka!!!
Fick jobbet i Säter som jag sökt! UNDERBART, är iofs över  sommaren bara men vafan de e ju alltid en bra början!
Börjar 5'e Maj!!
Och var är de jag kommer vara da? Jo på Rättspsykiatrin, avd 33 (och även lite på 32)
Så himla spännande och intressant, väldigt givande skulle jag tro.
Klarar jag de inte så kan jag iaf vara glad över att ha gett det en chans, är ju inte friska människor man vistas bland där så.

Även en annan rolig sak har skett idag.. var på audition idag till att sitta hårmodell för WELLA, och jag kom med!!!!
Hela onsdagen åt hår och make-up och sedan visa upp de.. Så skoj!!! Temat för mig blev Totally Blond..
Så skoj, undra va man kommer få för häftig frilla :D

Nu ska vi käka kvällsis här.. Ha de göttans!!!

Kommentarer
Postat av: Fia

KUL! På Torsdag ljusparty=) KRAM. Du kommer bli skiiitsnygg i håret. Synd att jag inte kunde hjälpa dig med bilder.

2008-04-08 @ 10:41:20
URL: http://sozzi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0