NYA SKIVAN

japp.. nya skivan släpptes idag..
gissa om jag hade bråttom att hämta in posten när den hade kommit  :P haha
i min brevlåda låg nämligen Brolles nya skiva som släpptes idag.. singerad och allt  :D
GÖTTANS!!!
Brolle - Ett hjärta som blöder

Lyssnat igenom skivar nu och den var ju som förväntat jätte bra..!!!

Vill verkligen och se honom på lördag, funderar på att åka dit själv faktiskt.. Brolle sjunger/spelar 19.00-19.45..
320-370 kr kostar de..
FAN VA JAG VILL DIT!!!
Tack alla vänner som verkligen finns där för mig.. eller inte.. som bortblåsta..
Är glad att jag har min mika, eva, mona, sanne, Mia och familj, Sofia*2.
och min familj såklart..

Idag ska vi iaf till Mia och Mikkis, Aline ska leka med hennes pojk.. ska bli så mysigt.. trivs där ute som fisken i vattnet.. Va på "Aladdin på is" igår med Aline Sofia och hennes dotter Alva.. de va super fint, Ejendals Arenan var de i..
Och de är ju dit Brolle kommer på lördag  =(

Åhh..

Köpa cykellås måste jag komma ihåg att göra idag åxå, mitt gamla som Tina har hemma verkar jag ju inte få tillbaka.. är så himla less på att tjata på saker för att få tillbaka dom.. lika 2 filmer som Dennis lånade för typ ett år sen åxå, dom bryr jag inte heller mig i att tjata om mer.. Han är ju i Florida nu..VILKET LYX!!
Har massa mamma kläder utlånade åxå som jag inte verkar få tillbaka och massa kläder som Aline hade när hon var liten.. orka bry sig.. har iaf lärt mig nu att inte låna ut med.. de spelar ingen roll vem som vill låna nått, INGEN FÅR!!!
Jo, linnea har lånat Alines kläder men henne litar jag på iaf!!!

Men resten!!!! Hur kan man skita i saker fast man sagt till 1000 gånger? Måste jag åka runt och samla in sånt jag lånat ut?? Är de riktigt de?

*suck*
Nu har jag klagat färdigt för idag iaf..!!!!

Bye Bye!!!

Och säg till om du vill med på lördag!!! JAG VILL!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0