SHIT!!!

vilken ångest dag!!! Vaknade 13.28! Mår jätte dåligt över de så nu lär jag rappa på med allt jag ska hinna klart med ju.. de e ju en halv dag som gått åt till SOVANDE, pinsamt.
Men antar att de var behövligt, har ju inte sovit så bra senaste tiden då aline varit väldigt orolig på nätterna..
Hon ser spöken inne på sitt rum när hon vanar på nätterna.. Svarta med blå händer är dom.. försöker nu komma på vad hon kan ha fått de ifrån, men den enda jag kommer på e en mysko figur i mumin dalen, men vi har ingen sån film eller bok hemma. Kanske kommer de från dagis eller pappa?
eller nån som tror något annat?
jag måste ju försöka vänja av henne de.
inte kul och hon blir ju åxå trött av att vara vaken på nätterna, de är inte varje natt som tur är, men allt för ofta iaf.

Nu ska jag slipa och måla lister och slänga upp lite tapet.. =)
Börjar bli klart nu ju.. UNDERBART!!!!!

Kommentarer
Postat av: Momagognonusos

Jag var alltid rädd för Morran i Mumindalen. Stor, ful och lät illa. Hon/han var bra läskig. kram

2008-04-08 @ 02:29:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0