Stackars hon

ja.. tycker synd om en flicka faktiskt.. ser mig själv i henne, hon är sådär blind som jag en gång vart, går på allt skitsnack om att "aldrig mer" "det var sista gången" och sånt.. och de e ju BULLSHIT!!!!
men men, jag vet hur man är, man lyssnar inte på någon utan måste inse de själv.. en gång = alltid
de tar inte slut, och personer som är på detta vis är fruktansvärt bra lögnare, man går på deras vals och tror att allt är bra.. men icke,

Aja.. nu ska jag se film, har sån jävla huvudvärk för dom jävla fåglarna grannen har!! FAAN!!!! Blir en skit dag till.. men jag ska iaf hämta Aline sen...

Imorron ska jag till blge och visa upp mitt hår för att se om Wella vill ha mig som hårmodell.. kan ju vara häftigt och se va dom gör med färg och form  :D

Kommentarer
Postat av: Tobias

svar: precis, riktigt nice tkr jag :D

2008-04-06 @ 14:10:54
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0