Vill glömma!!

Varför är de så svårt att gå vidare?
Vad är det som håller mig kvar?
Känslorna och tankarna finns ju alltid, men fattar inte varför efter att det rivit sönder mig totalt!
Nu blir de en kämpig dag igen och dom tycker jag inte om.. skönt ska de då bli att åka till Djura ikväll iaf..
om jag nu kommer ta mig ut och ta mig dit..
FAN!!
Hatar dessa jävla dagar som består till mesta dels av tårar!
Inget som utlöser de ens utan de bara kommer över mig.. från ingenstans.. och de blir piss tungt!
Snälla försvinn från mitt hjärta!!
Ge dig/er av!!
Vill inte, Vill inte, Vill inte!!!!!
Orkar inte med de här, varför ska jag sitta fast i massa skit för? Kan jag inte ta mig loss?
Kommer de vara såhär hela livet?
Kommer jag aldrig släppa taget om det helt?
I perioder går de ju skit bra..
Längre och längre perioder blir de ju åxå.
Men ähh.
FAAAN!!!!!!
Jag kan göra mig av med allt jag har, alla ting jag äger, men det jag önskar mest är att jag skulle kunna göra mig av med det tunga jag bär på. Efter att mitt hjärta slitits ut, spottats på och trampats på många gånger så hoppas jag fortfarande på att de ska läka inom mig..
Men varför sån otur???
varför just jag??
Har inte killar/män några känslor eller ett samvete??
Kan man leva med det man gjort utan att känna av det??
Kan man gå vidare och behandla nästa individ bra??
Utan lögner? Otrohet? Svek? osv....
Fattar inte hur många gånger jag ska behöva må apa över det här innan det ska försvinna.. VILL BARA GLÖMMA!!!
Men de blöder fortfarande i min själ! Det blöder i mitt inre!!
Det gör såå ont!
Det svider i såren... Med det brukar även klia, vilket är bra för det är ett bevis på att en läkning är på väg..
Men så spricker det upp igen!
Aldrig mer kommer jag kunna lita på en pojke eller på kärlek iaf..
efter T så kommer de aldrig kunna fungera...
jag litade på honom fullt ut, jag berättade allt för honom, de jag gått igenom och så.. men ändå så sket han fullständigt i det och gjorde såren ännu större, hällde salt i dom och sket i mig sen.. 
lögner, svek, otrohet och fult spel med annat vid sidan av mig..han gjorde allt de som jag inte trodde om honom, allt jag behöver slippa för att lära mig lita på någon igen.. men ändå... FAAN!!!!
Ne nu ska jag börja med de jag ska fixa idag.. men de tar emot!!
Jag ser inget ljus i mitt liv..
allt är svart!
Den som lyser upp är underbara Aline! Men hon är ju inte hemma nu...
Aja.. bit ihop Sofia, de går över denna gång åxå!!!!!!

image48

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0