ähh.. vafan

inget som är hemligt skriver jag i min blogg så vafan ska jag dölja den för vissa för?
den som vill snoka får väl göra de da.
varför ska man dölja för?
bara för att vissa skriver saker som bevisar sånt de inte vill ska komma fram?
så måste de vara så därför sätter man lösenord för att man tror att DÅ kommer hon inte märka nå, då kan vi ljuga och dölja saker hur mkt som helst. men jag ska säga de att de handlar om MIN dotter så då ska de faan inte ljugas nå, då resulterar de bara i att hon inte får åka dit helt enkelt, för döljer man saker så är de ju bara ett tecken på att jag haft rätt  :D
å de där mötet blir de inget av, kanske går dit men kommer iaf inte säga ett skit, de tjänar inget till iaf eftersom vi ser helt olika på allt och jag bara kommer bli förbannad iaf, så jag sätter mig kanske där och tar emot lite spyor och sen åker jag hem och ingen skillnad blir de av de..
men har visserligen skrivit en låång lista på allt som jag tycker sköts på fel vis så kanske blir att kasta tillbaka lite dynga åxå, men de visar sig när den dagen kommer, vet ju inget datum eller tid än så får se om de ens passar..

BYE!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0