BROLLE

ja nu bär de av vilken minut som helst  :D UNDERBART
faan va jag älskar den killen och hans musik, helt sjukt!
Väntar bara på Sandra som ska med.. ska gå å hämta min bil nu snart som blev kvar hos mina föräldrar inatt..

Fan de va skoj igår, även fast jag tyckte de va lite utspritt med folket då dom gjort om cruising rundan, men de beror nog på dom jäävla fastguppen som dom byggt efter stationsgatan.. så många amerikanare inte tar sig över för dom är låga.. men men,. blev en helt lyckar kväll som jag inte har nått annat att klaga på iaf, så synd om aline som inte blir med till Brolle bara, hon som verkligen längtat efter de och så missar hon släkt-träffen ikväll.. :( faan att jag inte kan stå på mig med att aline inte ska åka till den där idioten.. men men  :(
nu ska jag gå iaf.. ha de göttans..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0