En bild säger mer än 1000 ord..

därför kommer nu lite bilder från de senaste veckorna..

Vi åkte ju till Göteborg den 7/8 så här kommer lite bilder därifrån..

Mommo, Aline å Offa <-- 7/8 Mommo, Aline å Offa i Gbg
Offa, Sis <-- 7/8 Pappa å Sis i Gbg
Göran <-- 7/8 Göran i Gbg
Kanin å skötare å aline <-- 8/8 Mysiga kaniner och deras skötare dök upp på campingen åxå. Här på bilden med Aline

Sen blev de karuseller för fullt hela fredagen (8/8)
KarusellKaruseller 8/8-08Karusell (8/8)Karusell 8/8Karusell 8/8

Änder fanns de på campingen åxå, dom tyckte Aline om att mata utanför förtältet (9/8)
Änder 9/8

Sen bar de av hemmåt igen den 10e.. välförtjänt semester va de iaf för både mig och Aline

Veckan va sen lugn och i fredags va de Cruising i Blge, va där men vette 17 om de va så skoj. Segt va de iaf.. men träffade ju på en hel del kul folk iaf och hade ju underbart sällskap med mig.

Lördagen blev de iaf BROLLE!!!  :D
Han e helt underbar.
16/8 Insjön

Sen framåt kvällen kom pappas syskon med familjer och grillade.. synd inte Aline va med.. HATAR att lämna bort henne och fattar inte vafan jag inte kan stå på mig för när jag bestämt att hon inte ska åka till den där apan mer.. men men..

Hon missade ju både Brolle och släkten som jag lovade henne..

Suck!

Sen blev de iaf krogen på natten, skoj som faan men blev trött mot slutet.. bet ihop och va kvar till stängning för Sofias skull iaf.
kl 15 ska jag å Jonas ut å rida med hans mamma på deras islandshästar.. ska bli såå kul!! Han har ju inte ridit tidigare så de ska bli spännande att se.

Nu blir de städa!! Puss Hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0