Helgen da..

ja.. jobbar natt fredag lördag och söndag så har inte blivit så mkt annat än jobba och sova.
Men åkte och käkade med Thomas på lördagen när jag vaknat iaf, de va göttans!!!
Sen åkte han hemmåt igen mot Sthlm. Hann iaf träffa han en snabbis så de va ju bra.
Och sen på söndagen så va jag å käkade med Conny, de va då mys de  ;)
Och nu sitter jag och väntar på mitt lilla charmtroll, guud va jag saknar henne när hon är borta..
Men nu är hon snart här.

Nu ska jag kolla va de ska lagas för mat idag och sen dammsuga lite IGEN tror jag, fan jag tycker inte jag gör nå annat än att dammsuga när jag är hemma..
På torsdag åker vi till Göteborg!!!  :D
Ha en bra dag.. Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0