jahapp

igår va jag på de där jäääävla mötet, skulle gjort som jag tänkte först och skitit i de..
blir bara så jävla arg och lessen, e ju bara mig de e fel på och jag som gör fel så tänker inte sätta mig och lyssna på de igen. de här få bli olöst och de skiter jag i.. han ska inte komma och säga vad jag ska och inte ska göra för han kan inte accepteras vad jag vill och inte vill så
så är de bara och jag ÄR envis!!!har alltid varit och kommer alltid vara de, likaså har jag problem att styra mitt humör och kan bli riktigt grinig och förbannad för sånt som andra tycker är småsaker, men tänk efter, alla tycker inte lika och i min värld kanske de inte är småsaker eller hur?
har alltid haft ett sjuhelvetes humör, även när jag var liten, jag kastade saker så de gick sönder å sånt, och verkar som jag är sån bara, alla är vi ju olika... jag reagerar starkt och har svårt att kontrollera de. Vad de beror på igentligen vet jag inte och har inte kommit på de med hjälp av psykologer eller terapi heller. De är jag helt enkelt, men de går ju över fort iaf,  aja. nu har jag svammlat klart och ska gå upp till Sanne och prata av mig lite funderingar och Sandra kommer ju idag åxå för vi ska ju ha sååååå skoj!!!! 30-års fest för Jonas och Fredrik  :D lilla jonas har alltså blivit gammal gubbe nu  ;P

Aja, Puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0