Förstår inte

ne, jag förstår faktiskt inte varför aline ska va hos sin pappa på jul.. hon får ju iaf inte träffa sin släkt :(
jul e ju en "familje" grej, hon vill säkert träffa sin farfar, faster och farbror å farmor =( men av nån anledning så får hon inte de, utan hon ska umgås med hans sambos familj.. jag kan inte få in de i min skalle varför de ska vara hans sambos familj bara.. klart hon ska ha en bra relatin till henne och hennes familj åxå, men ska inte hennes biologiska släkt/familj gå före? farfar bor ju faktiskt i samma stad till och med.. och julen skulle firas där men aline får inte vara med för hennes pappa.. nån mer än jag som tycker de e konstigt?
å kan man inte hålla sams så kan man väl iaf bita ihop för sitt barns skull, eller?
hon ska ju inte behöva lida för andras problem?
SUCK!!
men men.. hon får träffa farfar i mellandagarna ist... då kan jag lämna henne där och åka ner på rean utan henne, kan ju vara skönt när de e så mkt folk ute...

nog om de nu. jag blir bara arg/lessen!
finns en annan godsak i livet, får tänka på honom och försöka vara glad ;)
allt e helt sjukt, vi har inte pratat särskilt länge, och föruton att jobba ihop så har vi bara träffats några gånger, och ändå känns de på nå vis, hmm, vet inte hur jag ska förklara, mende e inte likt mig att känna såhär...
har kommit på mig själv flera gånger när jag får sms att jag sitter och flinar när jag läser dom, hur fånig känner man sig inte då da??
haha, de e sjukt, men spännande!
hade jag kunnat sluta flina så vore de ju bra, sitter jag i skolan så kan ju folk börja fundera, haha. känner mig fruktansvärt fjantig när jag kommer på mig själv..
aja, får träna bort de.
nu ska jag plocka undan lite å sen stryka lucialinne till Aline som hon ska ha på dagis på fredag när dom ska lussa  =)å så ska jag stryka nån julduk medans jag håller på åxå.

Psst! Jag längtar till imorron ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0