Frukost

japp, jag och aline ska strax äta lite god frukost.. MUMS!! hon är fortfarande sjuk =( 38,9 grader igår kväll, ionte tagit febern idag men hon är lite varm, fast hon e pigg och sålänge hon e de så behöver hon ingen alvedon eller Ipren tycker jag.
Idag kommer mysisen åxå, underbart!
och imorron åker aline till den där ******* åxå.. suck, ända fram till jul. jag har blivit ombedd av honom att inte skriva "fula" saker om honom i min blogg.. men jag tycker precis lika även om jag inte skriver.
fattar faktiskt inte varför hon ska vara där ens, men men, och varför hon ska va där på jul förstår jag verkligen INTE.. hon får ju ändå inte träffa släkten.. då hade hon ju lika gärna kunnat fira med mig å min famil hemma och sen följa till våran släkt eller hur?
aja.. frukost!!!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0