Jag har fått nog

ja, nu har jag verkligen fått nog av sjukdomar!!!!
förutom mina kroniska och obotbara sjukdomar så har jag varit sjuk i en månad, de e inte skoj.. men nu är jag ÄNTLIGEN frisk!!!
Spolade ju som sagt bihålorna förra veckan, och blev super pigg! :D
Men hur länge fick de hålla i sig da?
På fredag kväll fick Aline magsjuka  :(
men de va tur att den gav med sig fort, den varade i typ 8 timmar, sen kunde hon äta å så men hon hade ont i magen och lite feber på lördagen. Trodde först de va för att hon åt pepparkakasdeg när vi bakade på eftermiddan, men inte da. Och tror ni jag klarade mig? NEJ!!! Självklart inte, söndag morron vid 6 vaknade jag å mådde illa som faaan, å de höll i sig hela dagen till 6-halv 7 på kvällen.. men sen repade jag mig rätt fort.
Idag e jag fit for fight! och vi har fixat klart med ljusstakar och belysningen ute och massa.. såååå fint nu!!!!
ÄLSKAR JULEN!!!! :D

å så skulle jag skriva om lite andra konstigheter hade jag tänk men vet inte hur jag ska förklara de utan att de låter dumt... känner mig rätt fjantig som sitter här och är mörkrädd och inte vågar släcka lamopna ens.. men men.. skriver imorron om de kanske om jag hinner..
Imorron ska jag iaf till skolan... och sen kanske hitta på nå skoj va vet jag? Förslag???

Nu blir de sängen bara jag pratat klart i telefon!! Puss Hej!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0