Lägesrapport

ja.. nu har jag fått betygen.. så resultaten av höstens slit ser ut såhär:

Psykologi A - MVG
Matematik B - MVG
Data Grund - MVG
Religion A - VG
Naturkunskap A - VG
Engelska A - G

Och jag är super nöjd .. nya tag till våren Men nu är de jullov 
UNDERBART.. aline är sjuk. så imorron får hon vara hos gamelfarmor en stund medans jag ska till skolan i Borlänge som jag inte är klar med än, sista dagen på Torsdag där.

Skönt är de att kunna pusta ut iaf  ett tag.

Jag saknar dig så himla mycket nu ju!!! Ses imorron ller på Torsdag hoppas jag.. 
och så längtar jag ihjäl mig till helgen!! MAdde faan va skoj vi ska ha!! PUSS!!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

vilka toppenbetyg!=) stolt över dig själv ska du vara! ja ibland finns motivationen å ibland inte, men nu var jag faktiskt mer el mindre tvungen att baka då sambon fyller år i morgon! Kram Anna

2008-12-17 @ 23:08:14
Postat av: Anna

Haha..glömde visst fylla i mitt namn å så..

2008-12-17 @ 23:09:10
URL: http://annacondas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0