Alla hjärtans dag!

ja.. vilken dag..
hatar allt gulli gull kring denna dag
vad är dagen för mig da?
kärlek till min familj kan jag ju visa när jag vill.. men köpte iaf lite blommor till mamma och pappa.
Det är Emils födelsedag idag, han skulle fyllt 21 år om han hade levat nu.
och köpte en pin idag som stöder hjärte barns fonden och hjärtforskning och sånt. har ju hjärtfel själv så det är ju skam och inte äga en sån då tycker jag.
men nu har jag en iaf och jag och aline har gosat massa när jag kom hem från jobbet.
nu ska jag göra välling och natta henne. håller på att träna bort nappen nu med, hon sover utan och så på dagis, hemma sover hon ju aldrig middag så de e sova till natten som vi tränar för.
men går sådär.
nu e hon kanon lös i magen iaf, en släng av magsjukan som går nu skulle jag tro..
stackarn!
men men
jag har slutat äta cortison för magen nu iaf  =) men den ena medicinen utlöser den andra så.. har två andra nu ist så de är väl ingen skillnad typ.
men hoppas de går bra nu.

Kram

image35
Blommorna till mamma och pappa, de kommer stå på deras bort när dom kommer hem från jobbet ikväll 

Kommentarer
Postat av: Annelie

Fin!

2008-02-16 @ 16:30:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0